Baby Zypers
Owner



Assalamualaikum! Syeera c'; PMR Victim .


Diary About FruitHeart


Sing with Me


Find Me

1~ http://www.facebook.com/syah.anezii 2~ https://twitter.com/SyeeraSyeerot
Blog Archive

Credits

Template: Ana Min-Ji
Full Edited: Baby Zypers
Others:




Mak Nyah Paling Comel :'D

Assalamualaikum !
Hello world , hello hello hello . Maaf saya kemaruk 'HELLO' . Ehh ? Emo pulak kau pehal -,- nak gado ? Bukan aku cakap fasal kau pon . Malu siiiakkkkk . Bak kata pendekk atau dikenali sebagai Ohh Eyqa " kalau aku malu aku seret muka kat jalan lahh siakkk " First thing aku nk cakp psl gambar dekt atas tuhh -,- Halamakk , comelll nya aku ==' Ehh spe budak kecik tuh ? Ouhhh tuhh ank aku ngan Zarul :'D Percaya tak ? Tanya Zarul =='
Haha meleweh lagi meleweh . Okay semlm dengan smlm punyer smlm aku overnight ngan Zarul . Lambat ! Faham tak lambat ? Tahu tak kenapa ?
Ouhh biasa , melayan gedddikku si jantung hati :) 

Memang bercinta sampai pagi la melayan dia tu.
Macam biasa klau overnight ngan Zarul mesti skype dengan dia skjap -,- Aku punyer skjap tuhh boleh percye lah sngt kan ? On the screen ngan dia sampai subuh la . Kalau layan kepla dia memang mencuit hati sngt la . Dia kan badut aku . Dia selalu buat aku ketawa bagai nk gila ^^v Bila siang dia ganas menglahkan singa :O Bila mlm ouchhh dia sweet mcm gulagula . Tambah pulak dengan jiwang dia tuhh :) Alahai luluh hati ==' 
 
Bila layan kepala dia sumpah automatic aku berubah menjadi gedik'sss . Hahhahaa . Nanti rasa mcm nk berguling guling la , peluk peluk bantal * ingtkan bantal tuhh Zarul * Kalau tada rasa mcm tuhh , mesti tak complte life nie :'( Tak payah nk buad muka sngtlah kan ? Nyampah makk k ? Oh myyyyyy , cerita fasal NYAH teringt Zarul skype dengan kitee fun nk mamfus ==' Nak tahu dia buad ape ? 

Sumpah sakit perut bila tengok dia sanggup buad mcm tuhh . Dia bantai pegi pakai tudung mama dia then on the screen ngan iteeww :') Auuwwwww , comelll gitu . haha , kesian dia jadi NYAH demi aku tapi tape lagipun dia dah biase kerja kt susur :') haha . Sebnarnya ad taukkk iteeww Printscreen gambar dia :'( tapi maaf gambar dkt folder tuhh missing :'( Ouhh sadlife:'/ . Zarul maaf k :) tapi klau gambar tuhh ad pon aku ta nk post because nanti ramai LELAKI yang tergoda tengok dia . Kahkahkahakhaha . Nonononon , nanti ada LELAKI rampas dia dari itewww :'D Peace yooo 

Sekali lagi dengan secara kebetulan dan tidak disengajakan air mata aku tetiba berlinang , setitik demi setitik jatuh . Bila aku happy aku sesaat mesti aku akn teringt dengan sakit derita Zarul vv^ Aku tak nak kehilangan dia . Sumpah aku tak nak hilang dia :( Seriusly aku nak sangat dia jadi milik aku selamanya , jaga aku sepanjang hayat dia . Wuuuuuu *airmata* . Bie tolong jangan tingglkan syg please ? Bie dah janji kan ? Syg tak nak kehilangan bieeeeeee :( Iteww walaupon selalu gdo iteeww tetp akn baik kn ? Sampai Meeyaa pahm la bila iteew gdoo . Dia akan cakap " Ala , Anez aku paham sangt la korang nie , gado sekejap je lepastuhh baik balik " yesss Meeyaaa right . ILEBYOUSOMUCHHHH :* Emuuuuuahhh 

Jiwang ==' Bila dah stop semua kejadah tuhh . YaAllah asl mata aku tak boleh pejam nie ? Bila pejam akn buat kan aku sakit jiwa teringt muka Zarul yang bungabunga CINTA  ♥  Arrgghhhhh haremmm . Mabuk dekat Dzarul Suffian . Dalam tak boleh tidur tuhh . Aku tak tahu bila masa aku tidur . Haha -..- pepandai la korang understood :) Saja nak menguji minda anda semua :P 

Heiiii aku sayang Zarul aku tau :'* Ofcoshhh aaaa aku nangis bila gaduh. Kau ingat aku nak sangat gaduh dgan dia tapi nak buat cemana. Zarul tonjang tu haaa yang touching lebih. Ada ke patut? Tak en :P Okay Dzarul Suffian iloveyou  Kau jgan gatal gatal eh. Kau jgan layan pompan gedik gedik eh. Klau aku dpat tahu kau menggatal aku lempang kau sampai aku puas hati kuikui. Ingat kay? Aku takan pernah buat hal. Selama aku couple ni lelaki je yang selalu buat hal dgan aku U.U Sungguh kejam kuikui. Iloveyou sweetheart. I will loveyou until my last day c': ♥